Dunes
UpdatesSupport your locals!
Support your locals!

In de wereld van accommodatieverhuur draait het niet alleen om het bieden van een comfortabele plek om te verblijven, maar ook om het creëren van onvergetelijke ervaringen. Een manier om dit te bereiken is door samen te werken met lokale ambachtslieden, producenten en organisaties. Door deze samenwerking kunnen verhuurders niet alleen authentieke ervaringen bieden aan hun gasten, maar ook de lokale economie ondersteunen en de banden met de gemeenschap versterken.

Authentieke ervaringen, lokale smaak.

Door samen te werken met lokale ambachtslieden kunnen verhuurders unieke en authentieke producten en diensten aanbieden aan hun gasten. Denk aan handgemaakte souvenirs, lokale kunstwerken of zelfs gepersonaliseerde ervaringen zoals workshops of rondleidingen, die de lokale cultuur en tradities weerspiegelen.

Een boost voor de lokale economie.

Het ondersteunen van lokale ondernemers is niet alleen goed voor de gemeenschap, maar kan ook een positieve impact hebben op de lokale economie. Door samen te werken met lokale producenten en ambachtslieden dragen verhuurders bij aan het behoud van ambachtelijke vaardigheden en het stimuleren van de plaatselijke handel.

Versterking van de gemeenschapsbanden.

Samenwerken met lokale organisaties zoals culturele centra, natuurbeschermingsorganisaties of lokale evenementencomités kan verhuurders helpen om nauwere banden met de gemeenschap te smeden. Door deel te nemen aan gemeenschapsevenementen, vrijwilligerswerk te doen of zelfs culturele uitwisselingsprogramma’s te organiseren, kunnen verhuurders een positieve impact hebben op de gemeenschap waarin ze actief zijn.

Ontdek de schatten van Nederland.

In Nederland zijn er talloze verrassende en soms vergeten lokale traditionele streekproducten en prachtige geschenken die je een nostalgisch gevoel kunnen geven. Onze eigen Nederlandse cultuur is zo divers dat het altijd een genot is om te zien wat een regio te bieden heeft. Van ambachtelijke kaasboerderijen tot traditionele klompenmakerijen, er valt zoveel te ontdekken in onze eigen achtertuin. Door samen te werken met lokale ondernemers kunnen verhuurders hun gasten een echt authentieke ervaring bieden en tegelijkertijd bijdragen aan het behoud van onze lokale tradities en ambachten.

Frengo BV: Support your locals!

Bij Frengo BV geloven we in de kracht van samenwerking en gemeenschapszin. We streven ernaar om niet alleen accommodatiesoftware aan te bieden, maar ook om onze klanten te helpen bij het creëren van waardevolle ervaringen voor hun gasten. Daarom moedigen we samenwerkingen aan met lokale authentieke cultuurondernemers, omdat we geloven dat zij de essentie van een bestemming kunnen vastleggen en onze gasten een onvergetelijk verblijf kunnen bieden. Laten we samen onze lokale gemeenschappen ondersteunen en hun unieke verhalen delen! Support your locals!

Ben je nieuwsgierig geworden en heb je vragen over Frengo? Schroom niet om contact met ons op te nemen!
We staan klaar om al jouw vragen met een dosis enthousiasme te beantwoorden!