Dunes
UpdatesSamen op weg, samen in ontwikkeling
Samen op weg, samen in ontwikkeling

Welkom bij Frengo, de start-up die niet alleen een reisplatform is, maar ook een gemeenschap van pioniers die samen streven naar een betere reiservaring. Of je nu een accommodatie-eigenaar, beheerder of gast bent, bij Frengo bouwen we niet alleen aan een platform, maar aan een beweging.

Onze Missie:

Frengo is volop in ontwikkeling, net als onze missie om de reiservaring te verbeteren. Vanaf het verhuurproces tot aan het verblijf, streven we naar een transparante, eerlijke en gastvrije omgeving. Maar hier eindigt het niet – we nodigen jou, onze doelgroep van accommodatiebeheerders en eigenaren, uit om samen met ons deze missie vorm te geven.

Circulair Ondernemen:

Als start-up begrijpen we dat de kracht van verandering in samenwerking ligt. We willen niet alleen de natuur beschermen en lokale ondernemers ondersteunen, maar we willen dit pad samen met jou bewandelen. Deel je inzichten, geef feedback en laten we samen streven naar een evenwichtige groei van het toerisme.

Duurzaamheid in Actie:

Onze toewijding aan duurzaamheid gaat hand in hand met onze ontwikkeling. We zijn trots op de stappen die we nemen, maar we weten dat de weg naar duurzaamheid een collectieve inspanning is. Jouw suggesties zijn niet alleen welkom, ze zijn essentieel. Laten we samen de koers bepalen en duurzaamheid tot leven brengen in al onze activiteiten.

Frengo is niet zomaar een platform; het is een gemeenschap die groeit met de inbreng van elke accommodatiebeheerder en -eigenaar. Samen bouwen we aan een reiservaring die niet alleen positief en persoonlijk is, maar ook duurzaam en in ontwikkeling. Doe met ons mee op deze spannende reis en laten we samen geschiedenis schrijven.

Ben je nieuwsgierig geworden en heb je vragen over Frengo? Schroom niet om contact met ons op te nemen!
We staan klaar om al jouw vragen met een dosis enthousiasme te beantwoorden!